Наша компанія робить все можливе для того, щоб Ваші покупки приносили задоволення. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право на:

  1. Обмін товару належної якості.
  2. Повернення товар належної якості.
  3. Повернення або обмін товару неналежної якості.

 

Товар належної якості – всі товари, які: не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

Товар неналежної якості – товари, що не відповідають договору (продукція, яка не відповідає опису, характеристикам або технічним умовам, зазначеним у договорі чи рекламі); товари з дефектами (має видимі дефекти, пошкодження або неполадки, які знижують його споживчі властивості або унеможливлюють його використання за призначенням); товари, що не виконують свої функції (не працює або не виконує функції, для яких він був придбаний, навіть якщо зовні виглядає нормально); товари з дефектами упаковки (упаковка товару порушена або має дефекти, що можуть вплинути на якість товару або його безпеку); товари, що не відповідають вимогам щодо інформації (не має необхідних маркувань, інструкцій або документів, які передбачені для правильного використання).

 

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути товар будь-яким способом зв’язку приведеним на сайті;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та данні для повернення коштів (№ банківської картки / реквізити для банківського переказу на рахунок Покупця);
  3. Після отримання товару протягом тридцяти календарних днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

 

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом десяти робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Вимоги покупця можуть не задовольнити, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.

 


 

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

При обміні / поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних комісіями платіжних систем та із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», ми можемо відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.